היחידה מתמקדת בפיתוח מיומנויות שפה ותרבות דרך ארבע תחנות עבודה מגוונות. כל סבב כולל פעילויות מתחלפות בזמן קצוב: הבנה (קריאה בקבוצה), ביקורת (עיון ושאלות), דיוק (עבודה על מילון וטבלאות) והרחבת אוצר מילים (יצירה מעשית). השיטה מנצלת סוגי זיכרון מגוונים – ויזואלי (תמונות, QR קודים, פיסול), שמיעתי (הקראה, שירים) ותחושתי (יצירת כובע קסמים, פיסול בפלסטלינה). התלמידים חווים למידה פעילה ומשמעותית דרך עבודה עם שירי לאה גולדברג, דמיון מודרך, מיתולוגיות מזרקת טרווי וסיפורי עם. כל פעילות משלבת אלמנטים פרטניים ודיפרנציאליים המאפשרים לכל תלמיד להתקדם בקצב שלו תוך התמקדות בחוויה אישית ורכישת מיומנויות שפה בדרך טבעית ומהנה.